Porsche își extinde gama de mașini hibride, adăugând un nou model puternic liniei Panamera Sport Turismo: noul Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo.

Noul vârf de gamă Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo combină un propulsor V8, bi-Turbo, de 4.0 litri, cu un motor electric, pentru o putere totală de 680 CP și un consum șocant (consum mixt de combustibil 3,0 l/100 km, consum mixt de energie 17,6 kWh/100 km; emisii de CO2 69 g/km). Cel mai puternic Sport Turismo are o autonomie 100% electrică de până la 49 de kilometri.

high_panamera_turbo_s_e_hybrid_sport_turismo_2017_porsche_ag-3

Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo este unic în segmentul său nu doar datorită echilibrului între performanță și eficiență, ci și a designul său, ce include un hayon de mari dimensiuni, un portbagaj cu un prag coborât, un compartiment pentru bagaje mai voluminos și o configurație de 4 + 1 locuri, ceea ce îl face extrem de practic pentru utilizarea de zi cu zi.

0-100 km/h în 3.4 secunde și un consum de 3.0 litri/100 km

Platforma folosită în producția de serie a Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo cu tracțiune integrală a fost preluată de la modelul super sport Porsche 918 Spyder. Chiar și la 1.400 rpm, motorul V8 biturbo (404 kW/550 CP) și motorul electric (100 kW/136 CP) ating cuplul maxim al sistemului – 850 Nm. Ambreiajul pentru deconectarea motorului, integrat în modulul hibrid, este acționat electromecanic prin intermediul unui actuator electric (Electric Clutch Actuator). Rezultatul este timpul scurt de răspuns și un nivel ridicat de confort. Cutia cu dublu ambreiaj în opt trepte, Porsche Doppelkupplung (PDK), transmite puterea către sistemul de tracțiune integrală adaptivă Porsche Traction Management (PTM).

high_panamera_turbo_s_e_hybrid_sport_turismo_2017_porsche_ag

Modul de condus E-performance îi permite noului Sport Turismo să sprinteze de la 0 la 100 km/h în 3.4 secunde. În plus, în doar 8,5 secunde break-ul ajunge la 200 km/h. Viteza maximă este de 310 km/h. În ciuda acestui nivel de performanță, modelul hybrid plug-in este, de asemenea, extrem de eficient: consumul de carburant măsurat de NEDC a fost de 3,0 l/100 km și un consum de putere de 17,6 kWh/100 km. Turbo S E-Hybrid Sport Turismo are o autonomie de până la 49 de kilometri și atinge o viteză maximă de 140 km/h atunci când este utilizat exclusiv motorul electric, cu zero emisii. Bateria litiu-ion are o capacitate de 14,1 kWh, iar durata de încărcare poate varia de la 2,4 până la 6 ore, în funcție de acumulator și de tipul de alimentare.

high_panamera_turbo_s_e_hybrid_sport_turismo_2017_porsche_ag-5

În România, Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo este disponibil e la 163.957 euro, fără TVA. Pachetul standard include, de exemplu, sistemul electronic de control al șasiului Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC Sport), cu diferențialul spate blocabil Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), sistemul de frânare de înaltă performanță Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB), jante din aliaj de 21 inch, cu un design 911 Turbo, Power Steering Plus, pachetul Sport Chrono și aer condiționat auxiliar ca dotări standard. La fel ca în cazul tuturor modelelor Panamera Sport Turismo care livrează peste 324 kW (440 CP), noul vârf de gamă oferă, de asemenea, o suspensie pneumatică adaptivă, cu trei perne de aer, ce include Porsche Active Suspension Management (PASM).

LEAVE A REPLY