Desi in ultima vreme multe voci au spus ca francezii canta prohodul motoarelor diesel, mai e mult pana departe… Rezervat pana in prezent puristilor amatori de miros de benzina, Renault Megane GT va fi oferit, incepand de anul viitor, si cu motorul diesel bi-turbo de 1.6 litri si 165 CP impartit Talisman si Espace.
Bineinteles, dCi 165 a trecut prin mainile dibace ale specialistilor Renault Sport inainte de a fi grefat sub capota compactei, castigand 5 CP. Cuplul motor a ramas acelasi: 380 Nm, disponibil de la 1.750 rpm.
Transmisia este asigurata de o cutie automata, cu dublu-ambreiaj si sase rapoarte, EDC, care ii va permite sportivei diesel sa obtina un consum mediu oficial de 4.6 litri/100 km. Deocamdata, Renault nu a publicat si performantele pe asfalt. Dar, ca si in cazul Megane GT TCe 205, sistemul 4Control, cu patru roti directoare, este dotare standard, Renault Sport punand accentul pe manevrabilitate la viteze mici si stabilitate la viteze mari.
Renault Megane GT dCi 165 va fi disponibil si in versiune sedan, si in versiune break. Iar in Franta, pretul de pornire este mai mare cu 2.100 euro fata de benzinar.