La patru ani de la debutul carierei sale stralucitoare, care a avut la Geneva, in 2013, Renault Captur, cel mai vandut crossover sub-compact in Europa (215.670 unitati in 2016), revine pe malul Lacului Leman, la Salonul Auto de la Geneva 2017, cu un facelift, in incercarea de a-si pastra pozitia, cu un design si mai seducator si mai multe posibilitati de personalizare.

”Noul” Captur a fost reproiectat pentru a se incadra in noua linie de design propusa de fratele sau mai mare, Kadjar. Astfel, grila a fost redesenata, primind o noua banda cromata. Iar parasocul include noi elemente de design, care ii subliniaza personalitatea aventuriera.

renault captur facelift

Evident, ”noul” Captur pastreaza elementele esentiale, care au contribuit la succesul sau, inclusiv caroseria in doua nuante. Posibilitatile de personalizare au fost insa extinse cu doua noi culori – Atacama Orange si Ocean Blue, la care se adauga o noua culoare pentru plafon – Platinum Gray, clientii putand alege acum din peste 30 de combinatii dferite pentru a-si personaliza exteriorul masinii. De asemenea, pentru interior sunt disponibile sase pachete de personalizare si o diversitate de culori – Ivory, Ocean Blue, Caramel, Red, Satin Chrome si Patina Chrome.

renault captur facelift

Apoi, in functie de versiune, Captur facelift este echipat cu proiectoare LED Pure Vision. Aceasta tehnologie accentueaza design-ul exterior si imbunatateste siguranta, oferind in acelasi timp o mai mare eficienta. Luminile de zi cu LED, in forma literei ”C ”, sunt integrate in bara de protectie inferioara, recreand astfel identitatea luminoasa a brand-ului.

De la al treilea nivel de echipare, Captur poate fi echipat cu un pavilion vitrat fix. Disponibil numai in configuratie in doua nuante, aceasta noua caracteristica imbunatateste lumina ambientala in habitaclu.

LEAVE A REPLY