Pilotul oficial BMW Motorsport Marco Wittmann a câștigat Campionatul german de turisme – DTM. Pentru a marca succesul și a-și premia și fanii, bavarezii au creat o ediție limitată la 200 exemplare a ”campionului străzii”, M4. Față de modelul obișnuit, BMW M4 DTM Champion Edition oferă 69 CP în plus (500 CP!) şi un cuplu maxim de 600 Nm (+50 Nm), oferind aceleași performanțe ca M4 GTS, cel mai rapid model BMW pe circuit din istorie.
BMW M4 DTM Champion Edition injectează apă în galeria de admisie și bate suta în doar 3,8 secunde, fiind limitat la 305 km/h. Răcirea camerelor de ardere, posibilă datorită acestei tehnologii, creşte semnificativ limitele de performanţă termică ale motorului, aşa cum o dovedeşte creşterea de 16% a puterii în comparaţie cu modelul de serie.
Pentru a putea fi recunoscut din prima ocheadă, BMW M4 DTM Champion Edition este disponibil exclusiv în nuanţă Alpine White. Iar autocolantul de pe caroserie amintește clar de aspectul maşinilor de curse BMW Motorsport din DTM. De asemenea, diferite componente aerodinamice sunt finisate în carbon vizibil, oferind mașinii un aspect distinctiv de curse. Acestea includ spliterul faţă, aripioarele aerodinamice poziţionate în faţa pasajelor frontale ale roţilor, capacele oglinzilor retrovizoare, prinderile şorţurilor laterale, difuzorul spate, precum şi aripa spate mare prinsă ferm de capota portbagajului.
Capota, acoperişul, suportul panoului de instrumente şi difuzorul spate sunt realizate din plastic ranforsat cu fibră de carbon (CFRP). Capătul amortizorului de la sistemul de evacuare cu flux dublu, ce are două perechi de ţevi de eşapament, este realizat din titan.
BMW M4 DTM Champion Edition are doar două locuri, în spate fiind un roll-bar alb. Pilotul şi pasagerul stau în scaune-scoică M Carbon, acoperite cu combinaţia exclusivă de Alcantara şi piele Merino. Mai mult, întregul interior este tapiţat cu Alcantara, un material de o calitate excepţională, care este folosit şi la volanul M Sport cu marcaj gri la „ora 12”.
Contactul optim cu drumul este asigurat de anvelopele de înaltă performanţă Michelin Pilot Sport Cup 2, cu dimensiunea 265/35 R19 în faţă şi 285/30 R20 în spate, care sunt concepute special pentru a fi utilizate pe circuit şi care echipează jantele din aliaj uşor cu design 666 M Stark-spoke, în nuanţă Orbit Grey mat. Frânele M din carbon ceramic garantează o frânare eficientă chiar şi în condiţii dificile de competiţie. Suspensia cu arc elicoidal, reglabilă individual în trei moduri, poate fi ajustată mecanic pentru compresie şi detentă, astfel încât caracteristicile de manevrabilitate ale automobilului să fie adaptate în funcţie de preferinţele personale.