După succesul lui Panamera 4 E-Hybrid, animat de un motor V6 și de un sistem electric, Porsche pariază din nou pe tehnologia hibridă. Panamera Turbo S E-Hybrid combină un sistem electric de 136 CP cu un motor V8 de 550 CP, pentru a ajunge la o putere totală de 680 CP. Mai mult, cuplul de 850 Nm este disponibil aproape de la ralanti, sportiva navă amiral atingând 100 km/h în 3.4 sec. și o viteză maximă de 310 km/h. Și, toate acestea, în contextul unui consum de 2,9 l/100 km, în conformitate cu reglementările New European Driving Cycle (NEDC). Panamera Turbo S E-Hybrid poate parcurge, în regim 100% electric, o distanță de până la 50 km.
Motorul electric este alimentat de o baterie litiu-ion, răcită cu lichid, cu o capacitate de 14,1 kWh. Bateria de mare capacitate, integrată în partea din spate a automobilului, se încarcă complet în șase ore, cu 10 A, la o sursă de alimentare de 230-V. Dacă Panamera utilizează încărcătorul opțional de 7,2-kW și o sursă de alimentare de 230-V, cu 32 A, în loc de încărcătorul standard de 3,6-kW, bateria se va încărca complet în doar 2,4 ore.
Panamera Turbo S E-Hybrid pornește întotdeauna în modul electric ”E-Power”. Când accelerația este apăsată mai puternic sau când nivelul de încărcare al bateriei scade sub valoarea minimă, Panamera trece în modul ”Hybrid Auto”, punct din care automobilul folosește puterea ambelor motoare.
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid va avea premiera mondială la Salonul Auto de la Geneva (7-19 martie 2017). Încă de la început, noul Gran Turismo în patru uși va fi disponibil și într-o versiune Executive, cu un ampatament alungit cu 150 milimetri.
În România, prețurile pentru Panamera Turbo S E-Hybrid încep de la 161.483 EUR fără TVA, iar pentru Panamera Turbo S E-Hybrid Executive, de la 172.882 EUR fără TVA.