Ce model BMW preferă românii? Automobile Bavaria Group a încheiat 2016 cu o creştere de 37 millioane euro a cifrei de afaceri

0
1948
bmw i8

Automobile Bavaria Group, cea mai mare reţea de dealeri BMW din Europa Centrală şi de Sud-Est, care deţine o cotă de piaţă de 66% pentru vănzările BMW şi de 92% pentru marca MINI în România, a înregistrat în anul 2016 o creştere cu 37 millioane euro (+39%) a cifrei de afaceri, comparată cu anul 2015, atingând pragul de 130 millioane euro.

În anul 2016, reţeaua de dealeri auto Automobile Bavaria Group a vândut în România 1769 automobile BMW, 202 automobile marca MINI, 120 motociclete marca BMW Motorrad şi 784 automobile rulate. Cele mai bine vândute modele BMW, în cadrul reţelei Automobile Bavaria Group, au rămas modelele din gama BMW X şi modelele din clasa medie. Iar modelul preferat a fost, din nou, BMW X5 (328 unităţi vândute). Pe următoarele locuri s-au clasat Seria 3 (254), X1 (227), X3 (215), Seria 5 (191) şi X6 (162).

Cele mai bine vândute modele MINI au fost MINI Hatchback (3-uşi şi 5-uşi – Cooper S) – 147 unităţi şi MINI Countryman cu de 40 unităţi.

vzv_4650

Printre cele mai exclusiviste modele livrate de Automobile Bavaria Group în anul 2016 s-au numărat trei automobile hibrid BMW i8 şi un BMW Seria 7, în ediţie limitată aniversară – BMW Individual – THE NEXT 100 YEARS, cu un preţ de peste 130.000 euro + TVA.

O creştere semnificativă s-a înregistrat pentru și pentru gama electrică BMW i, cu un număr total de 37 de unităţi vândute (34 de BMW i3 şi 3 modele BMW i8).

vzv_4621

BMW Seria 5 a fost lider în vânzările de automobile rulate, comercializate prin reţeaua BavariaUsedCars.com, cu 152 unităţi vândute, urmat de BMW X5 (105 unităţi), BMW Seria 3 (101 unităţi) şi BMW X1 (75 unităţi).

Pe parcursul anului 2016, Automobile Bavaria Group a deschis o nouă reprezentanţă în Bacău şi o nouă locaţie la Tg. Mureş. Eforturile depuse în zona de post-vânzare s-au concentrat pe îmbunătăţirea calităţii serviciilor şi a satisfacţiei clienţilor. Introducerea unui Call Center profesionist şi a unui departament pentru programe de loializare şi evaluare din partea clienţilor, au condus la un grad extrem de ridicat al indicelui de satisfacţie a clientului, atingând procentul de 98.9%, unul dintre cele mai ridicate din Europa.

Afacerile administrate de Preşedintele MHS Holding, Michael Horst Schmidt, cuprinzând grupul de companii Automobile Bavaria Group, MHS Truck & Bus Group şi Schmidt Gruppe Deutschland, au înregistrat creşteri în toate segmentele, în anul 2016. Cifra de afaceri totală a celor trei grupuri de companii a crescut cu 64 millioane euro faţă de anul precedent şi a atins volumul de 374 millioane euro.

În cei 23 de ani de activitate, Automobile Bavaria a reprezentat cu mândrie emblema BMW în România, fiind primul importator al mărcii, singurul Centru de Competenţă pentru Vânzări Speciale (autorităţi şi diplomaţi) BMW, primul dealer BMW certificat M, primul agent certificate BMW i. De asemenea, Automobile Bavaria este singurul dealer, din sud-estul Europei, care deţine un service autorizat Rolls Royce, în Bucureşti.

În același timp, Schmidt Gruppe Deutschland cuprinde cinci reprezentanţe BMW, în zona din sudul oraşului Munich şi o reprezentanţă Rolls-Royce în Munich. Grupul a înregistrat o cifră de afaceri de 129 millioane euro în anul 2016, cu o creştere de 26% comparând cu anul 2015. Reţeaua de dealer a vândut 1607 autombile BMW noi (+25% creştere) şi 1800 automobile rulate BMW (+8% creştere).

MHS Truck & Bus Group România este importatorul general în România al camioanelor şi autobuzelor MAN şi al autocarelor Neoplan. Acesta numără opt centre proprii de competenţă. Este, de asemenea, partener autorizat al VW Vehicule Comerciale pentru activitatea de Vânzări şi After Sales în Braşov și cel mai mare şi cel mai performant importator MAN din Europa Centrală şi de Sud-Est. MHS Truck & Bus Group România asigură locuri de muncă pentru 339 angajaţi şi înregistrează o cifră de afaceri anuală de 115 millione euro.

LĂSAȚI UN MESAJ