Constructorul ceh a pus piciorul hotarat in lumea SUV-urilor full-size in toamna anului trecut, la Paris, unde a lansat Skoda Kodiaq, o masina de 4.7 metri, cu pana la 7 locuri si cu cel mai mare portbagaj din clasa sa (Nissan X-Trail, Hyundai Santa Fe, etc.). In martie insa, la Geneva 2017, Kodiaq-ul surprinde din nou. Skoda i-a adaugat apelativul “Scout”, folosit pana in prezent pentru versiunile cocotate, gen crossover, ale Octaviei sau Superbului.
Deci, un SUV Scout? Da, un SUV cocotat. Concret, Skoda Kodiaq Scout are o garda la sol mai mare cu 6 mm (194 mm, in loc de 188 mm), tractiune integrala standard, jante din aliaj de 19 inch si doar motoare puternice. Benzinarele 1.4 TSI si 2.0 TSI au 150 CP si 180 CP, iar diesel-ul 2.0 TDI este oferit in doua versiuni de putere – 150 si 190 CP.
In ceea ce priveste echiparea, cel mai chel Kodiaq Scout este echivalent cu versiunea de mijloc a gamei, “Ambition” (pilot automat adaptiv, camera video pentru marsarier, faruri full-LED adaptive, sistem activ de pastrare a traiectoriei, etc.). De asemenea, Kodiaq Scout are pachet de drumuri grele (scuturi de protectie pentru motor si transmisie) si sistem “Driving Mode Select”, cu sase moduri – Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual si Snow.