Constructorul suedez încearcă să facă un nou pas în ceea ce privește serviciile premium asociate vehiculelor. Dacă BMW a introdus acum ceva vreme asistentul on-line personal, Volvo merge mai departe și propune un majordom personal.
N-ai timp să faci plinul, să speli mașina sau s-o duci la revizie? Nicio problemă. Prin intermediul platformei Volvo On Call, un program-pilot lansat, deocamdată, pentru 300 de proprietari de XC90 și S/V90 din San Francisco, sunt identificate serviciile de concierge disponibile în proximitate. Proprietarul lasă mașina în parcare și, cu ajutorul unei chei electronice de unică folosintă, un majordom vine, ia automobilul, face serviciile solicitate și, apoi, lasă Volvo-ul în același loc sau la o adresă prestabilită.
Deocamdată, serviciile disponibile prin Volvo On Call sunt alimentarea, spălarea și efectuarea reviziei. Dar, dacă aplicația va avea un feedback bun, paleta de servicii este practiv infinită, Volvo putând oferi, de pildă, rezervări la restaurante sau spectacole sau găsirea unei șofer pentru transport la aeroport.