100 de ani, un an, un ceas. Aparent, nimeni și nimic n-ar putea arăta că între cele trei cifre există o legătură. Mai ales că centenarul este sărbătorit de BMW, unul dintre cele mai cunoscute, îndrăgite și revoluționare branduri auto, iar lumânarea de pe tortul de un anișor este aprinsă de Vector, un producător român de ceasuri inteligente. Teoretic, e ca și cum te-ai lăuda prietenilor că bavarezii au recunoscut că ai meșterit pe masa din bucătărie un head-up display mai șmecher decât cel din Seria 7. Aparențele înșală, însă. Cel puțin, în acest caz. Ziua de 9 noiembrie 2016 va rămâne în istorie drept data în care primul producător român a reușit să câștige încrederea și aprecierea unui brand precum BMW și să scoată pe piață un produs co-branduit, fie el și în ediție limitată.
Lansarea Vector Luna BMW i Limited Edition, un ceas exclusivist, fabricat în doar 150 de unități, a avut loc în showroom-ul BMW Automobile Bavaria, cu ocazia aniversării unui an de la lansarea pe piața din România a gamei de modele BMW i. Smartwatch-ul se distinge prin carcasa de culoare negru mat, numărul exemplarului fiind gravat pe lateral. Cureaua ceasului este ştanţată cu logul BMW i şi este realizată din aceeași piele folosită exclusiv în industria auto pentru modele BMW i. Aceasta se remarcă prin faptul că este tratată cu un extras natural, din frunze de măslin, care elimină utilizarea substanţelor chimice tradiționale. De asemenea, doar posesorii ceasurilor din această ediție limitată se vor bucura și de două fețe de ceas inspirate de designul BMW i3 şi BMW i8.
”BMW i este mai mult decât un brand de automobile. BMW i este construit pe baza unui angajament pentru dezvoltare durabilă ce se regăsește în fiecare detaliu: fabricaţie, materiale folosite, aşa cum este şi pielea noastră tratată cu extras din frunze de ulei de măsline, structura automobilului, eficienţa, modelul de utilizare şi procesul de reparaţii şi reciclare. În acest sens, modele noastre funcțioanează ca cel mai bun ambasador, fiind un simbol apreciat de clienţi şi respectat de parteneri”, a explicat Dana Popescu, Brand manager Romania pentru BMW i.
”Parteneriatul alături de o companie de renume așa cum este BMW, cu o experiență de 100 de ani, ne validează încă o dată dorința și efortul de a oferi clienților noștri produse și servicii ce creează o experiență memorabilă”, a declarat, plin de entuziasm, Rareș Florea, EMEA Commercial Manager Vector Watch. “Anul 2016 a adus pentru Vector o creștere susținută, produsul fiind lansant în total pe 25 de piețe. Mai mult, constant echipa de dezvoltare a introdus noi funcționalități ce răspund atât nevoilor unui public generalist, cât și așteptărilor venite din partea comunităților sau a unor segmente de public de nișă. Introducerea unei colecții de ceasuri ediție limitată vine într-un moment potrivit, produsul aducând un suflu nou”, a continuat Rareș Florea.
Vector Watch este ceasul recunoscut pentru autonomia bateriei de 30 de zile, fiind compatibil cu sistemele de operare iOS, Android și Windows Phone. Cu peste 100 de fețe și aplicații ce se pot descărca în mod gratuit din magazinul virtual Vector Watch, fiecare interfață se poate personaliza foarte ușor, cu informații relevante, de la ultimele noutăți bursiere, până la starea vremii și evenimentele din calendar. Utilizatorii Vector Watch își pot urmări activitatea fizică sau somnul, fără a mai folosi telefonul mobil. Tot de pe ecranul ceasului, utilizatorii pot citi în timp real cele mai noi informații de pe conturile de Facebook, Twitter sau Instagram și își pot vizualiza e-mailurile si mesajele primite pe WhatsApp sau prin SMS.