După ce s-a curentat fără succes, Mini trece la hybrid plug-in

0
1016
Mini Hybrid Plug-In

Mini a încercat marea electrică cu degetul în 2008, cu Mini E, o mașinuță 100% electrică dotată cu un motor de 150 kW (204 CP) și 220 Nm, alimentat de un acumulator litiu-ion de 35 kWh, care transfera puterea punții față prin intermediul unei cutii de viteze elicoidale, într-o singură fază. Timpul a trecut și Mini E n-a văzut producția de serie. Acum, însă, britanicii revin asupra ideei de plăcere a condusului combinată cu emisii zero și prezintă primul Mini hybrid plug-in. Conform oficialilor mărcii, procesul de dezvoltare de serie pentru acest automobil este aproape complet.

p0047914-jpg

Cu acest model, vrem să convingem clienţii cu privire la beneficiile propulsiei hibride şi să impresionăm pe toţi cei care au experimentat deja condusul unui hibrid, prin sentimentul go-kart, specific Mini„, a declarat Sebastian Mackensen, directorul de management al mărcii britanice.

p90238882_highres_the-first-mini-plug

Cheia pentru a reuşi acest lucru stă în gestiunea inteligentă a energiei, care este folosită pentru a controla modul în care motorul termic şi motorul electric cooperează. Din acest motiv, primul model Mini hybrid plug-in nu este axat exclusiv pe eficienţă, ci caută plăcerea condusului fără compromisuri, a explicat Mackensen.

Mini hybrid foloseşte pe deplin cuplul constant al motorului electric pe întreaga plajă de turații, ceea ce permite o acceleraţie impresionantă. Apoi, britanicii spun că şi după ce părăseşte ritmul redus din oraş, la viteze de croazieră, mașina îşi menţine nivelul zero al emisiilor. Bateria de înaltă tensiune de sub scaunele spate oferă energia pentru un condus în regim electric. Modul AUTO eDRIVE standard permite viteze de până la 80 km/h, în timp ce în modul MAX eDRIVE se poate ajunge până la 125 km/h.

La Mini hybrid, condusul în regim electric trebuie să fie şi o experienţă antrenantă. Cu alte cuvinte, condusul în regim exclusiv electric nu este limitat la viteze de 30 – 40 km/h„, ca la alte modele, a explicat Sebastian Mackensen.

p90238881_highres_the-first-mini-plug

În ceea ce priveşte şasiul şi suspensia, nimic nu se schimbă faţă de variantele de model cu propulsie convenţională, iar reglajul beneficiază foarte mult de pe urma conceptului hybrid „, afirmă directorul de management al gamei MINI, Peter Wolf.

Datorită componentelor eDrive, care sunt poziţionate foarte jos în spate, centrul de greutate al mașinii este coborât, iar masa este distribuită egal între puntea faţă şi cea spate, ideal pentru obţinerea agilităţii tradiţionale Mini. Mai mult, conceptul hybrid oferă și o pseudo-integrală. Motorul electric transmite puterea la roţile spate, iar motorul termic spre puntea faţă. Și, cum puterea este filtrată de sistemul Dynamic Stability Control (DSC / controlul dinamic al stabilităţii), tracţiunea şi stabilitatea sunt optimizate. Imediat ce apare riscul ruperii aderenţei, este activat motorul electric pentru a oferi tracţiune suplimentară la plecare şi pe viraje.

LĂSAȚI UN MESAJ