Start fără ”launch-control” – RPM iese pe print

0
961
revista rpm romania libera

Ambreiajul la podea, viteza întâi cuplată, motorul face caroseria să tremure sub presiunea accelerației. Pentru a lua startul în cursa de anduranță a print-ului, n-am ales o cutie automată. Deși există unități performante, cu ”launch-control”, care te pun în mișcare printr-o combinație de taste, n-am ales o cutie automată pentru a lua startul în cursa de anduranță a print-ului. Au și automatismele avantajele lor, dar la RPM nu mergem pe clișee și nici nu ne place să fim dependenți de sisteme, fie ele și electronice, de ultimă generație.

Ne place mirosul de benzină arsă și gume încinse, încercăm să ne obișnuim cu ideea viitorului electric și încercăm să păstram și cea mai mică urmă de control.  Preferăm să indexăm în limitare, cu pasiune și fără nicio ezitare poveștile din spatele fiarelor și ne-am propus să augmentăm experiența inegalabilă a hârtiei imprimate cu extensii virtuale, prin QR coduri ce pot fi scanate cu smartphone-ul  pentru o imersie completă în fascinanta lume a automobilului.

Fără urmă de asistare și, probabil, contrar uzanțelor de media-marketing, pornim cu un interviu amplu, acordându-i un binemeritat pole-position lui Simone Tempestini, străinul care, înainte de a reuși să-și ia cetățenia, a fluturat drapelul României pe cea mai înaltă treaptă a podiumului din Campionatul Mondial de Raliuri pentru Juniori – JWRC. Până acum, nimeni nu a îndrăznit să-i aloce suficientă hârtie, deși Simone a pus în premieră România pe harta motorsportului mondial. Continuăm cu un tablou al noutăților auto pentru care merită să așteptați anul 2017. Iar pe circuitul ”#TestePeBune”, ne întâlnim cu Mini Clubman S, Renault Megane Sedan și cu EDC, prima cutie de viteze automata din istoria Dacia.

Apoi, facem o scurtă oprire de lifestyle, pentru o colecție de ceasuri cu legături directe cu universul cailor putere, și dăm o tură  pe ”Romantische Strasse”, pentru a vedea cum se poate îmbina într-o vacanță romantismul cu pasiunea pentru mașini și viteză. Pe final de etapă, am pregătit câteva sfaturi utile. Iar principalul pit-stop îl efectuăm la boxele BMW, pentru a trece în revistă evoluția Seriei 5 până la cea de-a 7-a generație.

 

 

LEAVE A REPLY