Într-un nou exercițiu de marketing plin de inspirație, Dacia transformă Sandero într-o mașină de colecție, propunând o serie limitată la 150 de exemplare pe piața franceză. Pentru un engagement cât mai mare, producătorul a prezentat, în cadrul ediției 2017 a deja tradiționalului ”Picnic Dacia”, trei versiuni ale citadinei low-cost, iar fanii au fost invitați șă-și voteze preferata online, pe platforma comunității Dacia, până în data de 12 iulie. Modelul câștigător va ajunge în producția de serie.
Ediția limitată Sandero Navy propune o caroserie albă cu acoperiș bleumarin și un sticker cu o ancoră. Pe capota motorului, hayon și laterale există stickere care aduc cu valurile mării. Sandero City dispune de autocolante cu temă urbană, pe fond alb, care intră în contrast cu negrul caroseriei. Iar versiunea Pop Art, și ea tot neagră, este și mai viu colorată cu stickere cu motive abstracte, care sugerează evadarea sub razele soarelui.
Până în momentul de față, cele mai mari șanse de a intra în producție le are Sandero Navy.