Se poate spune, fără teama de a greși, că Festivalul Internațional “George Enescu”, în ciuda unor sincope intervenite de-a lungul timpului, în special în perioada de dinainte de 1989, este un brand de țară. Situat printre primele festivaluri de gen din lume, Festivalul care transformă Bucureștiul la fiecare doi ani, în luna septembrie, într-o bucurie a muzicii, aduce în România cele mai mari orchestre ale lumii și cei mai valoroși soliști și instrumentiști. În paralel, pentru o marcă precum BMW, care se numără printre pricipalii susținători ai Festivalului, automobilul este mai mult decât un simplu mijloc de transport. Este o experiență percepută prin mai multe simțuri. Cântecul motoarelor performante este atât de important, încât BMW este una dintre puţinele companii care are un sound logo ca parte a identităţii. Alexandru Seremet, Corporate Communication Manager BMW România, vorbește despre asocierea artei cu plăcerea de a conduce în cadrul Festivalul Internațional “George Enescu”.

AFLĂ totul despre asocierea artei cu plăcerea de a conduce în cadrul Festivalul Internațional “George Enescu”

LEAVE A REPLY