Škoda face o acrobație de marketing și intră în lumea spectacolelor Cirque du Soleil

0
53

Cum Cirque du Soleil conduce publicul în lumi nemaivăzute prin intermediul spectacolelor sale, cu acrobați de clasă mondială, coregrafii impresionante și personaje fascinante, care uimesc și încântă, modelele Škoda sunt caracterizate de conceptul ”Simply Clever”, iar cele două entități au multe elemente în comun, deși activează în lumi diferite, producătorului ceh a semnat un parteneriat de patru ani cu celebra companie canadiană de divertisment.

Dacă pionierii mobilității, Václav Laurin și Václav Klement, ”părinții” Škoda, s-au diferențiat prin simțul dezvoltat de inovație și soluțiile neconvenționale cu care au cucerit noi teritorii tehnice în repetate rânduri, același lucru este valabil și pentru fondatorul Cirque du Soleil, Guy Laliberté. Pornind în 1984 de la un grup de 20 de artiști stradali, acesta a continuat să reinventeze acrobațiile, devenind leaderul divertismentului la nivel global. Astăzi, circul are peste 4000 de angajați, incluzând 1300 de artiști din aproape 50 de țări.

Parteneriat strâns cu celebrul Cirque du Soleil  deschide multiple posibilități pentru ca marca Škoda să ajungă la milioane de noi potențiali clienți. Prin intermediul spectacolelor sale, Cirque du Soleil conduce publicul în lumi nemaivăzute, cu acrobați de clasă mondială, coregrafii impresionante și personaje fascinante, care uimesc și încântă. Iar compania canadiană concepe în permanență noi spectacole inovatoare pe care le susțin pe scenele întregii lumi, având o bază mare de fani în întreaga lume, cu aproape 10 milioane de persoane care îi urmăresc pe platformele on-line, iar spectacolele atrag anual 11 milioane de spectatori, la nivel mondial.

Parteneriatul a fost încheiat până în 2021 și include campanii de marketing la scară largă și experiențe VIP exclusive, cum ar fi întâlniri în culise cu protagoniștii spectacolelor și alte oportunități legate de Las Vegas, unde specialiștii în divertisment au fost prezenți în ultimii 20 de ani.

LEAVE A REPLY